Bedwetters tõi uue singli avaldamisega KFC menüüsse omanimelise burgerieine
06.06.2023
Tänasest lisandub KFC menüüsse Bedwettersi burxikombo nime kandev eine, mille on loonud tänavu Eesti Laulul kolmanda koha pälvinud Bedwettersi bändiliikmed. Uue komboeine lansseering on osa KFC suvisest tarbijakampaaniast ning seotud Bedwettersi uue singli „All that glitters“ avaldamisega.
„Bedwettersi burxikombo“ ostmisel ja tšeki registreerimisel on võimalik osaleda tarbijakampaanias, kus iga nädal loositakse ühele võitjale KFC ja Bedwettersi erilahendusena loodud eksklusiivset fänninänni ning kord kuus uued Airpodsid (3gen).
Bedwettersi ja KFC koostöö sai alguse juba möödunud sügisel, mil KFC tooteid oli näha Bedwettersi esimeses comeback muusikavideos „Miss Hurricane“. Seejärel on bändiliikmed tihti figureerinud KFC sotsiaalmeedia kanalites. „Ma ei ole varasemalt täheldanud nii pikaajalist ja mitmetahulist koostööd mõne Eesti artisti ja toitlustusvaldkonnas tegutseva kaubamärgi vahel, mistõttu tekkis suurepärane võimalus midagi täiesti uut katsetada,“ selgitas KFC turundusjuht Anett Kutti. „Esialgu oli plaan teha koostööd puhtalt sotsiaalmeedia tasemel, ent üks asi viis teiseni ja ühtäkki tuli idee siduda kogu KFC suvekampaania Bedwettersi uue singli lansseeringuga,“ lisab Kutti. „Tegu on eristuva ja julge kampaaniaga, kus fookus on KFC legendaarse krõbekana asemel hoopis bändil, et kõnetada nooremat sihtrühma, keda klassikalise meediakampaaniaga on üha keerulisem sihtida,“ täiendab Kutti.
Bedwettersi laulja Joosep Järvesaar lisas omalt poolt: „ KFC on julge. Siin maal ei ole väga palju brände, kes on nõus meiesugustega riski võtma, sest siit ei tea kunagi, mis pauk tulla võib.“ Järvesaar jätkas: „ Esimene kord, kui KFC lihase Bedwettersi burgeri endale lõualuude vahele surusin, tundsin kohe, et see on meie maitsega – värske, täidlane ja ajab üle ääre.“
Uue komboeine väljavalimiseks korraldati Bedwettersi bändiliikmetele KFC ikooniliste kanatoodete põhjalik degusteerimisprotsess, mille tulemusel sündis bändipoiste lemmikutest koosnev rikkalik einekomplekt. „Bedwettersi burxikombo“ sisaldab uut mahlast Coleslaw burgerit, viite vürtsikat kanatiiba, suuri friikartuleid, suurt jooki ning dipikastet.
KFC ja Bedwettersi eksklusiivset kampaaniat saab suve jooksul näha televisioonis, välimeedias, ühistranspordis ning sotsiaalmeedias.
Tarbijakampaanias osalemiseks tuleb kliendil soetada KFC restoranist või Fudy toiduäpist „Bedwettersi burxikombo“ ja registreerida kampaanialehel oma ostutšekk. Kampaania kestab kuni 3.09.2023. Lisainfo ja kampaaniareeglid www.kfc.ee/bedwetters
Baltimaades ja Soomes on tänaseks 27 KFC krõbekana restorani, millest 9 asuvad Eestis (Tallinnas, Tartus, Narvas ja Jõhvis).
Apollo Group on Eesti kapitalile kuuluv Baltikumi meelelahutuskontsern, mis omab Apollo kauplusi, Apollo kinosid, O´Learyse meelelahutuskeskusi, Vapiano restorane, KFC kanarestorane, Blenderi mahlabaare, IceCafe jäätisekohvikuid ja filmidistributsiooni ettevõtet Baltic Film Distribution.
Anett Kutti
KFC Baltikumi turundusjuht
Anett.Kutti@kfceesti.ee
www.kfc.ee/bedwetters
+372 52 229 91